اشعار ( امیر حسین مقدم )

اشعار ( امیر حسین مقدم )

شعر و ادب پارسی
اشعار ( امیر حسین مقدم )

اشعار ( امیر حسین مقدم )

شعر و ادب پارسی

دلم دارد هوای گریه کردن،( امیر حسین مقدم )

 

هوای گریه کردن

**

دلم دارد هوای گریه کردن،
صدایش شد، صدای گریه کردن

ندارد او دگر هیچ آشنایی،
دلم شد آشنای گریه کردن

وفا و مهر دیگر در دلی نیست
به قربان وفای گریه کردن

تمام آرزو هایم فرو ریخت،
فقط مانده دعای گریه کردن

شروع خنده هارا هدیه دادم
به عشق انتهای گریه کردن

عجب آن لحظه هارا دوست دارم،
همان خوش لحظه های گریه کردن

در این ایان تنها همدمم اوست،
همو، آن های های گریه کردن

به جای آب اشکم چاره ساز است
عجب از اشتهای گریه کردن

مرا تا آسمان ها میکشاند
همای پرگُشای گریه کردن

نمیدانم دلیل گریه ام چیست ؟
شدم من، مبتلای گریه کردن

 


امیرحسین مقدم 
یکشنبه 26 / آبان / 92

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.