اشعار ( امیر حسین مقدم )

شعر و ادب پارسی

اشعار ( امیر حسین مقدم )

شعر و ادب پارسی

الهی عاشقم کردی به چشماش( امیر حسین مقدم )


دوازده دوبیتی بداهه عاشقونه
1
الهی عاشقم کردی به چشماش
نفس هام بسته به هرم نفس هاش
نمی تونم قدم بردارم از هم
اگه با من نباشه قل هواللاش
2
دلم میخواد ببوسم اون لباتو
چشای مهربون و آشناتو
تو رو من بینهایت دوست دارم
برم قربون من اون مهرو صفاتو
3
دو بیتی هام دعاگوی چشاته
دوبیتی هم عزیزم مبتلاته
مفاعیل مفاعیل مفاعیل
دوبیتی خیلی وقته آشناته
4
دو چشمونت شراب ناب شیراز
صدای قلبت انگار نغمه ساز
نزن حرفی تو از پایان این عشق
که هر پایان شده باتو سرآغاز
5
بلا گردون چشماتم عزیزجون
دو تا چشمای بی همتاتو قربون
یه دامن گل تو اون چشم سیاته
بهاری میشه با یادت زمستون
6
آهای بانو چشات کار دلو ساخت
قمار عشقو بردی تو ، دلم باخت
از اون دیدار اول تا به امروز
دلم دنبال تو بی وقفه می تاخت
7
بداهه شعرهام تقدیم عشقه
وجودم سر به سر تسلیم عشقه
به غیر از عشق ، ابزاری ندارم
تموم حکم ها ، تحکیم عشقه
8
دلم رسوا شده ، رسوا ترش کن
« بسوزون ، شعله زن ، خاکسنرش کن »
دلم از اشک چشمام لاله زاره
بیا آلاله هارو پرپرش کن
9
آهای بانو ، دلم تنگ چشاته
نگاهم عاشق برق نگاته
بلا گردونتم خواهی نخواهی
به جون من همه درد و بلاته
10
سحر شد آسمون بیدار شد باز
نیومد یارو دل بیمار شد باز
همون یاری که اسمش با سه حرفه
دوباره حسرت دیدار شد باز
11
برات من شعر میگم عاشقونه
بیا چشم انتظاره سفره خونه
بیا تا دور چشمونت بگردم
بگردم روز و شب بی عذر و بونه
12
خبر داری که یارم رفته رفته ؟
« سه روزه رفته بود حالا یه هفته »
عجب دنیاییه دنیای بی عشق
تحمل کردنش مردونه سخته

 


امیرحسین مقدم
دهم اسفند 93

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.