اشعار ( امیر حسین مقدم )

اشعار ( امیر حسین مقدم )

شعر و ادب پارسی
اشعار ( امیر حسین مقدم )

اشعار ( امیر حسین مقدم )

شعر و ادب پارسی

بخواب آروم گُلِ نازم ، عسل چَشم، ( امیر حسین مقدم )

 

لالالایی عسل چشمم لالایی

**

بخواب آروم گُلِ نازم ، عسل چَشم،  
بخواب آوای آوازم، عسل چشم.

ببین از آسمون می‌باره بارون،  
بخواب آهوی طنّازم، عسل چَشم

بخواب ای خوش ترین پایانِ قصّه،  
به هر پایان، تو آغازم، عسل چَشم

بخواب آروم، عروس نازنینم، 
تویی تا صبح، د مسازم، عسل چَشم

بخواب حالا که اسب بخت رامه،  
به عشق تو چه می‌تازم، عسل چَشم

لالالالا گل سبز آشیونم،  
لالایی کن گُلم، دردت به جونم

بخواب آروم ستاره، آی ستاره،  
زمستون میگذره، وقت بهاره

بخواب آغوش من گهواره‌ی توست،  
از عشق تو دل من بی قراره

بخواب ای نیمه‌ی گُم گشته‌ی من،  
حضورت، آخر هر انتظاره

دلم جز عشق تو چیزی نمی‌خواد،  
تویی یارم ، دلم مدهوش یاره

به جای قطره های خیس بارون، 
 به یادت عشق، از ابرا میباره

لالالالا گل سبز آشیونم،  
لالایی کن گُلم، دردت به جونم

 

 

امیرحسین مقدم

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.