اشعار ( امیر حسین مقدم )

اشعار ( امیر حسین مقدم )

شعر و ادب پارسی
اشعار ( امیر حسین مقدم )

اشعار ( امیر حسین مقدم )

شعر و ادب پارسی

تبسم های زیبای تو را من دوست دارم ( امیر حسین مقدم )

 تبسم
تبسم های زیبای تو را من دوست دارم 
نگاه مهربانت را , دلا من دوست دارم

تو از باهم شدن , افسانه های تازه میخوانی, 
صدایت را من از جانم شنیدن , دوست دارم

از آن روزی که دیدم روی تو, جانم جوان تر شد, 
جوانی را کنارت پیر گشتن, دوست دارم

بخوان ای نازنین, آن نغمه های آسمانی را, 
ز شوق هر ترانه, تا ثریا را پریدن , دوست دارم

خدا را در کلامت دیدم و گشتی خدای من,
من این کفرِ پر از دین را ستودن, دوست دارم

نمی بینم چرا دیگر نشانی از صفای تو،
ولی با این همه ،از تو سرودن ، دوست دارم

بخوان ای نازنین آوازهای مهربانی را،
خدا داند صدایت را چو گل های چمن دوست دارم

صدایت همچو آواز قناری مست و بی پرواست،
تو را من با صدای دل شنیدن دوست دارم .......

 

 امیر حسین مقدم
ملحقات ...


عزیز دل چرا جدی گرفتی شعر نازم را ؟
غزل را من همه در عشق جستن دوست دارم.
تو را من دوست دارم اما نه آنجوری!
تو را من با صدای دل شنیدن دوست دارم.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.