اشعار ( امیر حسین مقدم )

اشعار ( امیر حسین مقدم )

شعر و ادب پارسی
اشعار ( امیر حسین مقدم )

اشعار ( امیر حسین مقدم )

شعر و ادب پارسی

نگاه میکنم به تو،( امیر حسین مقدم )

بداهه


نگاه میکنم به تو،
تو یی که همچو شبنمی.
زلالی و برای گل،
تو همدمی ، تو مرهمی.
نگاه میکنم به تو ،
که چشم تو ستاره است.
لطافت نگاه تو،
تولدی دوباره است.
تو را نظاره میکنم.
برای من جهان تویی.
تمام انتظار من،
ز چرخ آسمان تویی.
تو را به شعر میبرم
که شعر من فدای تو.
تمام جمله های من.
فدای لحظه های تو.
من از تو حرف میزنم
ز چشم آسمانی ات
تو را نگاه میکنم
تو را و مهربانی ات.
چگونه گویم از تو من؟
تو ماورای گفتنی
تو خواب سبز هرشبم
تو آرزوی خفتنی.
تو را نگاه میکنم
زلال مثل شبنمی
تو پاک چون فرشته ها
تو بهترین ، تو مریمی ....

 

 

امیر حسین مقدم
جمعه 3 / آبان / 1392  ... .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.