اشعار ( امیر حسین مقدم )

اشعار ( امیر حسین مقدم )

شعر و ادب پارسی
اشعار ( امیر حسین مقدم )

اشعار ( امیر حسین مقدم )

شعر و ادب پارسی

دلم شیراز میخواهد کمی تا قسمتی عاشق.( امیر حسین مقدم )

دلم شیراز میخواهد ...

 

دلم شیراز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق
دو چشم ناز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

دلم تنگ دلت گشته نمیدانی دلم چندیست 
دلی دلباز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

عجب ابرو کمان داری ، دلم با تیر آن  ابرو
شکاری  باز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

صدای شانه بر مویت ، طنین ساز فارابی است
 دلم آن ساز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

برقص آورده ای مارا ، دلم با چین آن دامن 
شلنگ انداز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

گره بگشا زپیراهن ، هوا گرم و کمی شرجی است 
دلم اهواز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

سمرقند و بخارا را که خواجه پیش از این بخشید
دلش قفقاز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

ببین آخر بدست آوردن این ترک شیرازی
دوچندان راز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

دلم تنهاست ، تنها تر از این تن ها  دلم هرگز
دلی دمساز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

 

امیر حسین مقدم

 

 

دلم شیراز میخواهد ...

دلم شیراز میخواهد کمی تا قسمتی عاشق
دوچشم ناز میخواهد کمی تا قسمتی عاشق

دلم تنگ دلت گشته ، نمیدانی دلم چندیست
دلی دلباز میخواهد کمی تا قسمتی عاشق

عجب ابرو کمانی تو ، دلم با آن کمان ابرو
شکار باز میخواهد کمی تا قسمتی عاشق

صدای شانه و مویت صدای ساز فارابی است
صدای ساز میخواهد کمی تا قسمتی عاشق

به رقص آورده ای مارا دلم با چین آن دامن
شلنگ انداز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

بیا پیراهنت بگشا هوا گرم است و کارونی
دلم اهواز میخواهد کمی تا قسمتی عاشق

لبانت ترک شیرازی ، کجایی خواجه ی نازم ؟
کرم ، قفقاز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

ببین آخر بدست آورده این زیبای شیرازی
بُخارا ناز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

دلم تنهاست تنهاتر از این هر گز مبادش دل
دلم دمساز میخواهد کمی تا قسمتی عاشق

 


امیرحسین مقدم
2.6 .93 سه شنبه


 

خوانش شعربا صدای گرم شاعر در ادامه مطلب

 

   







دلم شیراز میخواهد ...

 

دلم شیراز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق
دو چشم ناز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

دلم تنگ دلت گشته نمیدانی دلم چندیست 
دلی دلباز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

عجب ابرو کمان داری ، دلم با تیر آن  ابرو
شکاری  باز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

صدای شانه بر مویت ، طنین ساز فارابی است
 دلم آن ساز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

برقص آورده ای مارا ، دلم با چین آن دامن 
شلنگ انداز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

گره بگشا زپیراهن ، هوا گرم و کمی شرجی است 
دلم اهواز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

سمرقند و بخارا را که خواجه پیش از این بخشید
دلش قفقاز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

ببین آخر بدست آوردن این ترک شیرازی
دوچندان راز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

دلم تنهاست ، تنها تر از این تن ها  دلم هرگز
دلی دمساز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

 

امیر حسین مقدم

 

 

دلم شیراز میخواهد ...

دلم شیراز میخواهد کمی تا قسمتی عاشق
دوچشم ناز میخواهد کمی تا قسمتی عاشق

دلم تنگ دلت گشته ، نمیدانی دلم چندیست
دلی دلباز میخواهد کمی تا قسمتی عاشق

عجب ابرو کمانی تو ، دلم با آن کمان ابرو
شکار باز میخواهد کمی تا قسمتی عاشق

صدای شانه و مویت صدای ساز فارابی است
صدای ساز میخواهد کمی تا قسمتی عاشق

به رقص آورده ای مارا دلم با چین آن دامن
شلنگ انداز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

بیا پیراهنت بگشا هوا گرم است و کارونی
دلم اهواز میخواهد کمی تا قسمتی عاشق

لبانت ترک شیرازی ، کجایی خواجه ی نازم ؟
کرم ، قفقاز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

ببین آخر بدست آورده این زیبای شیرازی
بُخارا ناز میخواهد ، کمی تا قسمتی عاشق

دلم تنهاست تنهاتر از این هر گز مبادش دل
دلم دمساز میخواهد کمی تا قسمتی عاشق

 


امیرحسین مقدم
2.6 .93 سه شنبه


 


 

  


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.