اشعار ( امیر حسین مقدم )

اشعار ( امیر حسین مقدم )

شعر و ادب پارسی
اشعار ( امیر حسین مقدم )

اشعار ( امیر حسین مقدم )

شعر و ادب پارسی

تیمای من تیمای من تیمار کردی مرمرا. ( امیر حسین مقدم )

داهه

تیمای من تیمای من تیمار کردی مرمرا. 
در خواب خرگوشی بُدم. بیدار کردی مرمرا.

جانم تویی جانان من پوشیده و عریان من. 
برکت شدی در خان من دیدارکردی مرمرا.

مست توام دست توام پابوس و پابست توام 
من نیست در هست توام بسیارکردی مرمرا.

من در توام تو در منی من از توام تو از منی 
من گندمم تو خرمنی انبارکردی مرمرا.

تا با تو ام ، از خود پُرم . تا آسمانها می پَرم.
از تو به دنیا میرسم ، پر بار کردی مرمرا.

آتش زدی در جان من ، ای دین وای ایمان من.
آباد شد ویران من ، تب دار کردی مرمرا.

من میروم من بی پرم ، بابال تو من می پرم .
ای بال من آمال من ، پر دار کردی مرمرا.

منصورم و حقم تویی ، خطم تویی ، ربطم تویی 
با تو انالحق میزنم ، بر دار کردی مرمرا.

ای معجزه در جان من ، ای مظهر یزدان من .
هم کفر و هم ایمان من ، اقرار کردی مرمرا.

خاکم تویی گردم تویی ، درمان و هم دردم تویی . 
من عاشق بیماریم ، بیمار کردی مرمرا.

 

 امیر حسین مقدم

چهارشنبه 19 شهریور 1393


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.