اشعار ( امیر حسین مقدم )

اشعار ( امیر حسین مقدم )

شعر و ادب پارسی
اشعار ( امیر حسین مقدم )

اشعار ( امیر حسین مقدم )

شعر و ادب پارسی

چشم هایت چقدر آرامند ( امیر حسین مقدم )


چشم هایت ....
.
چشم هایت چقدر آرامند 
آن دوتا چشم پر رفاقت تو 
ساده مثل بقیه مردم 
که بیان میکند حکایت تو 
.
صورتت ساده است و معمولی 
خوشگل ، اما نه اینکه مه رخسار
نه تو را زلف آنچنانی هست 
یا که ناز تصنعی در کار 
.
در پس چشم های آرامت 
که گمان میکنم کمی میشی است
یک چنان حس آشنایی هست 
مثل احساس قومی و خویشی است
.
ای عجب از دوچشم ساده تو
ای عجب از تو و از اعجازت
من نمیدانم این چه احساسی است 
بین من ، رازمن ، تو وُ رازت 
.
با نگاه تنا سخی شاید 
ما دوتا پیش از این یکی بودیم 
از همان موقع ظاهرا هر دو 
عاشق یک نگاه دزدکی بودیم
.
تو خودت هستی وُ خودت وَ خودت 
تو وُ یک عالمه صداقت ناب 
راز زیباییت فقط این است 
یک جمال پری وش کمیاب
.
من فقط یک نظر تو را دیدم 
بعد از آن چشمه در دلم جوشید 
با اجازه ، گمان کنم عشق است 
نام حسی که در دلم رویید
.


امیرحسین مقدم 
شامگاه پنجشنبه 27 آذر 1393

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.