اشعار ( امیر حسین مقدم )

اشعار ( امیر حسین مقدم )

شعر و ادب پارسی
اشعار ( امیر حسین مقدم )

اشعار ( امیر حسین مقدم )

شعر و ادب پارسی

شهلای چشمان تو یک میدان مین است ( امیر حسین مقدم )

شهلای چشمانت ....
1
شهلای چشمان تو یک میدان مین است
از پر خطر های اساسی ، در زمین است
هرکس که کارش با دو تا چشم تو افتاد 
جمع حسابش با کرام الکاتبین است
2
شهلای چشمان تو مین دارد گمانم 
یک فوج سرباز هم در آستین دارد گمانم
وقتی دوچشم نیمه خوابت را گشودی 
سگ نه ، که گرگی در کمین دارد گمانم
3
شهلای چشمان تو مین دارد گمانم 
شهد و شکر با انگبین دارد گمانم
بیچاره من ، چون چشم تو هر لحظه ، یک فوج
چون من گدای خوشه چین دارد گمانم
4
شهلای چشمان تو با ما ، ماجرا داشت
با معجزاتش ، من گمانم کیمیا داشت
هر بار میدیدم دوچشمان ترت را
گویا که مارا از دل سنگش جدا داشت
5
شهلای چشمانت مرا تسخیر کرده
من را چو من بر ضد من تکثیر کرده
گویا تمام حرف های ساده ام را
با جمله « با من نمان » تفسیر کرده
6
شهلای چشمان تو ، اُمُ البهترین است
از جنس دست اول بازار چین است
باید خودم را غرق گردانم بزودی
تا عاشقی هم دست آن ، یا کار این است

 

امیرحسین مقدم 
پنجم عید 94

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.