اشعار ( امیر حسین مقدم )

اشعار ( امیر حسین مقدم )

شعر و ادب پارسی
اشعار ( امیر حسین مقدم )

اشعار ( امیر حسین مقدم )

شعر و ادب پارسی

جان من عشق تو را چیدن و دیدن هنر است.( امیر حسین مقدم )

گل مریم ...

جان من عشق تو را چیدن و دیدن هنر است
باهمه عشوه گری , بر تو رسیدن هنر است

هرچه هم ناز کنی , ناز کشت خواهم بود
نازنینا به خدا ناز کشیدن, هنر است

دل من تنگ شد و چاره آن روی تو شد
روی تو دیدن و آن را نگزیدن , هنر است

من غرور تو ام ای کبک خرامان بخرام
سخن عشق ز حرف تو شنیدن, هنر است

تو درخت خوش این باغی و من می دانم,
زان همه میوه یکی,,, زان همه چیدن هنر است

کام من در طلب لعل لبت کام گرفت
نازنین کام دل انگیز چشیدن, هنر است

گل مریم , زشمیمت شده ام مست و خراب
بی می و باده اگر مست شد این تن, هنر است

 

 امیر حسین مقدم 
12 / 8 / 92

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.