اشعار ( امیر حسین مقدم )

اشعار ( امیر حسین مقدم )

شعر و ادب پارسی
اشعار ( امیر حسین مقدم )

اشعار ( امیر حسین مقدم )

شعر و ادب پارسی

چند روزی می شود گویا که من حالم بد است ( امیر حسین مقدم )

 

چند روزی می شود گویا که من حالم بد است 
بی جهت انگار ، هم حالم ، هم احوالم بد است

من گمان میکردم از این سال ، یعنی سال اسب
خوش بتازانم ولی امسال هم ، سالم بد است

اتفاقاتی که افتاده ، همه باعث شده
بنده رسما معترف شم وضع اموالم بد است

یک زمانی مثل بلبل نطق میکردم ولی
مدتی حس میکنم ، کورم ، کرم ، لالم ، بد است

درهم و برهم شده وضعیت طبع و مزاج 
گیجم اندر قصه احساس و امیالم ، بد است

گرچه من خیر سرم ، هم شاعرم ، هم خوشنویس
مانده ام حیران میان فعل و افعالم ، بد است.

وضع امواج خیالم خط به خط است و خراب
یا ندارم آنتن و یا خط اشغالم ، بد است.

هرچه از اوراق رسمی داشتم باطل شده
آرزو دارم شود باطل سجل حالم ، بد است

معذرت میخواهم از این بیت آخر واقعا ....
یا یبوست دارم و یا گیر اسهالم !.... بد است.


امیرحسین مقدم .
24 / دی / 93


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.